Port Handlowy Batog
Moderator: Norbert de Catalan
- Norbert de Catalan • Stempel
- Posty: 1914
- Rejestracja: 25 mar 2020, 14:10
- Lokalizacja: Valencia
-
Medale Pamiatkowe
Odznaczenia
Re: Port Handlowy Batog
Ten port jest jeszcze własnością Książąt Otyrii czyli stanowi własność prywatną
- Aleksy I Komnen • Stempel
- Posty: 61
- Rejestracja: 25 gru 2023, 2:22
-
Medale Pamiatkowe
Re: Port Handlowy Batog
Przydałoby się jakby Skarland miał wątki swoich portów handlowych, wojskowych, czy rybackich, rekreacyjnych. Gdyż obecnie nie ma takich co troszkę ogranicza możliwości "handlu".Norbert de Catalan pisze: ↑03 lip 2024, 1:14 Ten port jest jeszcze własnością Książąt Otyrii czyli stanowi własność prywatną
Jestem tutaj pod wrażeniem np. Portu w Angemoncie: https://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=802&t=34583
https://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=802&t=34617
Myślę, że Skarland mógłby się zasugerować rozwiązaniem hasselandzkim.
Aleksy I Komnen
Władca Cesarstwa Bizantyjskiego
Władca Cesarstwa Bizantyjskiego
- Norbert de Catalan • Stempel
- Posty: 1914
- Rejestracja: 25 mar 2020, 14:10
- Lokalizacja: Valencia
-
Medale Pamiatkowe
Odznaczenia
Re: Port Handlowy Batog
Wszystko po kolei, najpierw ogarnę jakoś pozostałe projektyAleksy I Komnen pisze: ↑07 sie 2024, 13:45Przydałoby się jakby Skarland miał wątki swoich portów handlowych, wojskowych, czy rybackich, rekreacyjnych. Gdyż obecnie nie ma takich co troszkę ogranicza możliwości "handlu".Norbert de Catalan pisze: ↑03 lip 2024, 1:14 Ten port jest jeszcze własnością Książąt Otyrii czyli stanowi własność prywatną
Jestem tutaj pod wrażeniem np. Portu w Angemoncie: https://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=802&t=34583
https://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=802&t=34617
Myślę, że Skarland mógłby się zasugerować rozwiązaniem hasselandzkim.
Re: Port Handlowy Batog
Do portu batoskiego przypłynął z Angemontu motorowiec "Lidia", pływający we flocie Naviunerty. Przywiózł on ładunek złomu do przetopu w miejscowych hutach, a także węgla z hasselandzkiej Cyberii. Miał on pozostać w porcie przez około miesiąc, aby przejść czyszczenie kadłuba i niezbędne naprawy, w tym czasie miał oczekiwać na rezerwacje frachtu z powrotem na Orientykę.
Garść danych o statku:Nośność - 41 100 t
Długość całkowita - 185 m
Szerokość - 30 m
Zanurzenie - 12 m
Prędkość max - 14 węzłów
https://www.facebook.com/Hasseland/
Santiago Vilarte
Lord Szambelan Hasselandu
Mer Angemontu
Prezes SZSzachu
TBC
Santiago Vilarte
Lord Szambelan Hasselandu
Mer Angemontu
Prezes SZSzachu
TBC